افزایش سن و پیری روی پوست، عضله زیر پوست و اسکلت استخوانی تاثیر می گذارد. مشاهده شده که بر اثر افزایش سن بافت های صورت اعم از عضله، چربی و پوست به سمت پایین و جلو حرکت می کند. حال هرچه در یک ناحیه، بافت چربی بیشتری وجود داشته باشد، به دلیل افزایش وزن تغییرات بیشتری در آن دیده می شود. مثلا پیری در دور چشم ها و پلک ها، در ناحیه، روی تجمع چربی گونه ها و پایین تر در گوشه های دهان و برجستگی صورت و در ناحیه گردن به صورت غبغب نمایش پیدا می کند.
روش جراحی، لیفت صورت است که بهترین نتایج و ماندگارترین روش برای از بین بردن افتادگی و چین و چروک‌های پوست صورت محسوب می‌شود. بهترین سن انجام لیفت صورت، 45 تا 55 سالگی است. نتایج روش‌های بدون جراحی کوتاه مدت بوده و مانند روش‌های جراحی چشمگیر نیست.

جراحی لیفت صورت بر این اصل علمی مبتنی است که تمام بافت هایی که از صورت به دلیل پیری و افزایش سن جابجا شده است را به جای اصلی و قبلی خود برگردانده شود. به طوریکه با جراحی لیفت پیشرفته بازگرداندن نسوج به محل طبیعی و قبلی خودشان است.

ماندگاری لیفت چقدر است؟
اگر عمل لیفت به خوبی انجام شود، ماندگاری حدود 10 تا 15 سال خواهد داشت. با یک لیفت خوب می‌توان ظاهر صورت بیمار را 15-10 سال جوان‌تر کرد، ولی باید به این نکته توجه داشت که جراح اصلا قصد ندارد با عمل لیفت ظاهر صورت را تغییر دهد و هدف فقط جوان‌ترسازی است.
جراحی هم طوری است که برش‌های روی پوست مشخص نمی‌شود. جراح 2 برش کوچک در جلو و پشت گوش ایجاد می‌کند و با تکنیک‌های خاص پوست، لایه‌ای از عضله را به عقب می‌کشد و تا حدودی افتادگی زیر گردن نیز اصلاح می‌شود.

وقتی مراجعه کنننده برای انجام جراحی زیبایی مراجعه می‌کند، قبل از عمل باید از نظر قلبی-عروقی، بیماری‌های زمینه‌ای و… بررسی شوند و در صورت مساعد بودن شرایط می‌توان بیمار را برای انجام عمل جراحی آماده کرد. بیمارانی که داروهای ضدانعقادی مانند آسپرین یا هپارین مصرف می‌کنند حتما باید یک هفته قبل و بعد از عمل دارو را با دستور پزشک قطع کنند.
جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09129219406 تماس بگیرید.