نحوه پروتز باسن

در مطالب قبلی درباره جراحی پروتز باسن صحبت کردیم در این مطلب قصد داریم درباره نحوه پروتز باسن صحبت کنیم.

امروزه زیبایی اندام در میان افراد جامعه به خصوص بانوان جایگاه ویژه ای دارد و عمل های جراحی بسیاری به این منظور در کلینیک های زیبایی انجام می شوند. یکی از این جراحی های شایع، جراحی پروتز باسن می باشد که تاثیر چشمگیری در زیبایی اندام دارد. اما ممکن است برای بسیاری از بانوان این سوال مطرح شود که عمل جراحی پروتز باسن چگونه انجام می شود؟ در صورتی که این سوال برای شما هم پیش آمده است می توانید با ما همراه باشید و این مقاله را مطالعه کنید.

نحوه پروتز باسن

این عمل جراحی معمولا به صورت سرپایی و تحت بیهوشی عمومی انجام می شود و تقریبا تا 3 ساعت زمان می برد.

در عمل پروتز باسن، بیمار بر روی شکم خود می خوابد تا جراح بتواند شکاف هایی را در ناحیه باسن بیمار ایجاد کند. محل برش ها می تواند در محل رسیدن ران به باسن یا در پایین خط باسن باشد که در حالت دوم احتمال عفونت بیشتر است ولی جراحت ها با ایجاد برش در این ناحیه پس از عمل معمولا قابل مشاهده نیستند بنابراین نیاز است بیمار با پزشک خود قبل از عمل پروتز باسن درباره محل برش مشورت کند و در این مورد تصمیمات لازم پیش از عمل گرفته شود.

پس از ایجاد برش ها یک حفره با اندازه مناسب جهت قرار گرفتن پروتز باسن ایجاد می شود و پروتز در بالای ناحیه نشیمن گاه باسن جایگذاری می شود تا از جابجایی های احتمالی خودداری شود.

همین عمل جراحی بر روی سمت دیگر باسن هم انجام می شود و نیاز است جراح دقت کند که هر دو طرف با یکدیگر تقارن داشته باشند. و درنهایت برش ها بخیه زده می شوند. معمولا 2 ساعت پس از پایان جراحی و به هوش آمدن بیمار و بررسی وضعیت فرد، بیمار می تواند مرخص شود.

جراحی پروتز باسن توسط دکتر معتبر