تزریق چربی (یا انتقال چربی) به روشی اطلاق می شود که در آن چربی از شکم و یا نواحی بدن فرد گرفته شده و به سایر نواحی مورد نظر فرد تزریق می شود. س از لیپوساکشن، چربی برداشت‌شده از نواحی بدن با استفاده از دستگاه سانتریفوژ به دقت پردازش و تصفیه می‌شود. تنها بخشی از چربی برداشت‌شده این کیفیت را دارد که بتوان آن را دوباره به بدن تزریق کرد. در واقع مواد زائد چربی‌ها حذف می‌شود و فقط بهترین سلول‌های چربی، جهت حجیم کردن به نواحی مختلف تزریق می‌شوند. هدف از این روش اضافه کردن حجم صورت، لب ها، باسن و یا دستها می باشد که باعث می شود نمای آن پرتر و جوانتر شود.
تزریق چربی می تواند فرورفتگی صورت و بعضی از انواع اسکار را پر کرده و باعث بهبود ظاهر آنها شود. تزریق چربی صورت، از طریق ایجاد پُری و برآمدگی ، باعث درجاتی از لیفت در بافت صورت می شود. تزریق چربی ممکن است به تنهایی یا همراه با سایر روش هایی مانند لیفت صورت یا ابرو انجام شود.
استفاده از این روش جهت بهبود کاهش چربی صورت به دلیل افزایش سن، رفع چین و چروک عمیق صورت، پر کردن اسکارهای عمیق و بریدگی‌های قدیمی، جوان‌سازی کامل صورت، رفع نقایص مادرزادی، پرکردن خطوط خنده، خطوط اطراف دهان و مناطق لاغر فرو رفته مانند دور چشم ، برجسته کردن گونه؛ نشیمنگاه، پستان، لب‌ها و برطرف کردن کاهش چربی ناحیه پشت دست به کار می‌رود.ادامه دارد….

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 26645841 تماس حاصل نمایید.