درباره لیپوماتیک

درمطالب قبلی درباره لیپوماتیک ، بخصوص لیپوماتیک در تهران صحبت کرده ایم در ادامه قصد داریم بیشتر در این باره صحبت کنیم.

عمل جراحی لیپوماتیک نوعی جراحی زیبایی است که بر روی قسمت­های مختلف بدن صورت می­پذیرد که عوراض این روش با حجمی که در آن صورت می­پذیرد و تخصص جراح ارتباط مستقیمی دارد.

به زبان ساده روش لیپوماتیک یک راه ساده برای خارج کردن چربی­های اضافه از بدن است.

تفاوت لیپوماتیک و لیپوساکشن در نحواح­ی انجام این دو عمل جراحی زیبایی می­باشد.

در لیپوماتیک از روش فیزیکی برای خارج کردن چربی­های اضافه استفاده می­شود در حالی که در لیپوساکشن با استفاده از سوزاندن چربی­ها آن­ها را از بدن خارج می­کنند.

روش لیپوماتیک از امواج مادون قرمز متمرکز برای خارج کردن چربی­ها از بدن استفاده می­کند.

همچنین این روش را می­توان برای تمام قسمت­های بدن از جمله شکم، پا، ران، بازو، باسن و غیره به کار برد.

عمل جراحی لیپوماتیک روشی سرپایی است که دو تا 3 ساعت طول می­کشد.

حدود یک هفته پس از عمل نیز می­توانید به زندگی روزمره­ی خود بازگردید.

از مزیت­های روش لیپوماتیک نسبت به سایر روش­ها می­توان به مواردی همچون: ریسک­ پذیری پایین­تر آن نسبت به سایر روش ها، نیاز به بستن لباس پایه در این روش حدود دو هفته است که بسیار کمتر از روش­های دیگر می­باشد.

جذب پوست در لیپوماتیک از روش­های دیگر به علت آسیب کمتری که به ترابکولای پوست می­رساند، بهتر می­باشد.

در این روش بی­هوشی موضعی استفاده می­گردد و بیمار با این روش دردی احساس نخواهد کرد در صورتی که در سایر روش های ساکشن با استفاده از بی­هوشی موضعی هم بیمار معمولاً احساس درد و ناراحتی خواهد کرد و به داروی­های آرام­بخش، خواب­آور و یا حتی داروهای بی­هوشی خفیف نیاز پیدا خواهد کرد. امکان لختگی چربی نیز در این روش بسیار کمتر از سایر روش­های موجود در این زمینه­ می­باشد.

همچنین یکی از مواردی که سبب برتری نسبت به سایر روش­ها می­شود, عدم بستری شدن بیمار است و این­که بیمار بلافاصله پس از عمل می­تواند به سرکار بازگردد.

لیپوماتیک در تهران توسط دکتر معتبر