مزایای استفاده از پروتز سینه

در مطالب قبلی درباره جراح پروتز سینه ، دلایل پروتز سینه و همچنین بهترین جراح پروتز سینه صحبت کردیم در این مطلب قصد داریم به بیان اینکه مزایای استفاده از پروتز سینه چیست بپردازیم.

اولین پروتز سینه سیلیکونی در اوایل دهه میلادی مورد استفاده قرار گرفت. تنوع فراوان و تغییرات بسیار در طول سالیان سبب ایجاد ساختارها و محتویات گوناگونی برای ایمپلنت­های پستان گردیده است. علائم مختلفی از جمله نارضایتی از اندازه­ ی پستان، افتادگی پستان، پهن شدن سینه پس از بارداری و همچنین افزایش سن سبب گرایش افراد به عمل جراحی پروتز سینه می­شود. گاهی اوقات نیز ممکن است خانم ­ها به علت فقدان مادرزادی و یا عدم توسعه ­ی یکی از پستان­ها، به منظور رفع عدم تقارن، به صورت یک طرفه و یا دو طرفه خواهان انجام این نوع از جراحی زیبایی باشند. بازسازی پستان در حال حاضر معمولاً پس از ماستکتومی (برداشتن پستان) که به علت سرطان پستان (کارسینوم پستان) یا پس از ماستکتومی پیش­گیرانه که در خانم­های با خطر بالای ابتلا به بیماری­های بدخیم پستان، صورت می­پذیرد.

مزایای استفاده از پروتز سینه کدامند؟

استفاده کردن از پروتز سینه یک انتخاب شخصی می­باشد که بسته به شخصیت­ های متفاوت این انتخاب می­تواند متفاوت باشد. بسیاری از زنان به علت­های متنوعی از پروتز سینه استفاده می­کنند که عواملی مانند زیبایی و یا حفظ تقارن بدن هنگامی که لباس می­پوشند از جمله­ی آن­ها می­باشد. می­توان مزایای گوناگونی درباره ­ی پروتز سینه برشمرد که در زیر به برخی از آن­ها اشاره خواهیم کرد:

• بدن شما را گرم نگاه خواهد داشت.
  • از قفسه­ ی سینه و همچنین زخم ­های شما محافظت خواهد کرد.
  • به حفظ تعادل بدن شما کمک خواهد کرد.
  • از مشکلات ستون فقرات، افتادن شانه و درد عضلانی در گردن و شانه پیش­گیری خواهد کرد.

چه زمانی می­توان از پروتز سینه استفاده کرد؟

در این خصوص بیمار باید با پزشک خود مشورت کند چرا که این مورد بستگی به جراحی و مدت زمان بهبودی برای هر فرد دارد. اما اکثر زنان می­توانند زمانی که دیگر زخم­های باز و یا بخیه وجود ندارد از این پروتز استفاده کنند.

بهترین جراح پروتز سینه دکتر معتبر